21 Şubat 2009 Cumartesi

Uğur Boral


Bu sene Uğur'un Fenerbahçe'deki 3. senesi. İlk senesinde, Tuncay sol açık oynuyordu, Zico da onu sol bekte oynattı. 21'i ilk 11 olmak üzere 30 maçta forma giydi. 2. senesinde Tuncay gidince, sol taraf onun oldu. Bir ara Vederson onun formasını aldı ama tekrar kapması uzun sürmedi. 30'u ilk 11 olmak üzere 36 maç forma giydi. İlk 2 senesinde sadece 2 gol attı. Uğur Boral deyince benim aklıma Sevilla maçları geliyor. Zaten Fenerbahçe'de kalmasını sağlayan da o maçlar bana kalırsa. Uğur Boral'dan bahsetmemin nedeni bugün sahada oyundan çıkarken eldivenlerini yere fırlatması. Aldığı tüm topları ezdi, bir tane orta açamadı, Carlos'a yardım etmedi. Ama oyundan çıkarken artist. İnsan bir düşünür ben bugün doğru dürüst oynadım mı diye. Böyle futbolcuları Fenerbahçe kadrosunda görmek istemiyor artık taraftar. Sen 3 senede doğru dürüst 2 maç oyna, toplam gol sayın 4 olsun sonra da atar yap.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder