13 Şubat 2009 Cuma

Beşiktaş-Trabzonspor


Geçen hafta Konya maçından sonra Beşiktaş havlu attı demiştim. Çoğu kişi şampiyonluk şansının olduğundan söz ediyor ama bana göre bu sene şampiyon Sivas-Trabzon-Gs den biri olur. Şampiyonluk için favorim Trabzonspor. Bu maça gelecek olursak, Mustafa Denizli Ernst'in de gelmesiyle savunma yapan adam sayısını çoğalttı. Ama hücumda çok belirgin sıkıntıları var. Ligde son 3 maçta 2 gol atıp hiç gol yemediler. Ama Trabzonspor karşısında gol yiyeceklerini düşünüyorum. Geçen hafta Veysel bile etkili olmuştu defansın arasında. Yattara kim bilir neler yapar. Maçın dengede gideceğini düşünüyorum. Zaten Trabzonspor'a beraberlik yarar. Beşiktaş'a yaramayacağı için Denizli son 30 dakikaya girerken eşitlik varsa hücum oyuncularını çoğaltır. İşte bu dakikadan sonra da Colman'ın ara pasları işin içine girerse, Beşiktaş İnönü'de mağlup olur. Beşiktaş'ın risk aldığı anlarda gol bulması Nobre'ye bağlı. Nobre'nin de etkili olması için kanatlardan orta gelmesi gerekiyor. Bunu Beşiktaş'da yapabilecek adam Tello. Benim tahminim, Trabzonspor'un son 30 dakikada atacağı bir golle maçı kazanacağı yönünde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder