11 Şubat 2009 Çarşamba

Hazırlık


Hazırlık maçlarını evvelden beri sevmem. Hiç bir zaman ölçü olarak da almadım. 
Brezilya-İtalya: Maçta Brezilya'nın şovu vardı. İtalya kadrosu git gide yaşlanıyor. Lippi'nin Rossi, Aquilani gibi gençleri takıma monte etmesi gerekir. Brezilya için oyuncu kadrosu hiç bir zaman problem olmaz zaten. Defansta biraz dikkatli olurlarsa kazanamayacakları maç yok.
Türkiye-Fildişi Sahilleri: Takımımızın sorunu gün gibi ortada. Bu kaç senedir belli. Fatih Terim bu sorunun üzerine gitmeden, benim savunmam zaten kötü bari hücumda çok gol bulalım felsefesiyle, Tuncay, Arda, Semih, Gökhan Ünal gibi oyuncuları bir arada oynattı. Orta sahada Aurellio'nun yanına birini yerleştirmemiz lazım. Stoperler zaten sıkıntı. Servet'in yanında Song tarzı onun arkasını toparlayan biri olunca sorun olmuyor ama öyle birinin de Türk pasaportu yok. Gökhan'ın golü çok iyiydi bu arada. Fildişi Sahilleri savunmadan çıkarken, orta sahada doğru düzgün pres dahi yokken top kayıpları yapıyor. Tipik Afrika takımı. Oyun disiplininden çok kopuyorlar. Ama kadroları kıskanılır cinsten. Bu arada son dakikada attıkları gole niye bu kadar sevindiler anlamakta güçlük çektim. 
Fransa-Arjantin: Fransa'da Henry, Anelka, Ribery gibi hücum silahları var ama gol bulmakta çok sıkıntı çekiyorlar. Bunda bana kalırsa yetersiz ön liberolarının payı büyük. Lassana Diarra ve Toulalan oyuna, top Fransa'dayken hiç katkı yapamıyorlar. Özellikle Toulalan'da ne buluyor Domenech, hayret ediyorum. Euro 2008'de de çok kötüydü. Arjantin'de Maradona geldikten sonra sanki oyuncular onun için bir ayrı oynuyor. Onların da pek sıkıntısı yok. İlk golün sahibi Gutierrez'i Newcastle'ın Hull'la oynadığı FA cup maçında seyretmiştim. Bugün de ikinci kez seyrettim. Hem güçlü, hem teknik bir oyuncu. Zaten Arjantin milli takımında boşuna oynatmazlar bir adamı. Keşke Fenerbahçe Guiza'yı alacağına Gutierrez'i alsaydı Mallorca'dan. Orta sahaya ilaç gibi gelirdi. Transfermarkt'a göre 3 milyon euro'ya gelmiş Newcastle'a. Messi yine direkt skora katkı yaptı. 2. golü tek başına bitirdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder